Ahad, 28 April 2013

SABA RESTAURANT, DATARAN JELATEK REVIEW

INI DUNIAKU.....

Walaupun dalam keadaan selsema en. suami mengajak saya makan di Saba Restaurant...Restoran kegemaran kami terutamanya bila hari gaji tiba.. hi hi hi..

Restoran ini terletak di seberang LRT Setiawangsa. sangat mudah untuk dikesan lokasinya... jika nampak Dataran Jelatek maka anda sampai ke tempat yang sepatutnya..cuma perlu buat pusingan u jika anda dari arah Wangsa Maju...

Restoran ini menghidangkan makanan Timur Tengah..Makanan kegemaran kami di sini adalah Mandi Lamb, Mandi Chicken, Chicken Akdah yang dihidangkan bersama-sama roti dan puding karamel...kami juga suka puding beras (rice pudding) tapi tidak dihidangkan semalam...agaknya sudah tiada lagi dalam menu.

Jika tidak silap, restoran ini dibuka dari pukul 5 petang hingga 11 malam...anda boleh buat tempahan meja di 03-42512592..Sebelum ini, servis di restoran ini agak perlahan namun, sejak menggunakan 'call button' servis restoran ini sangat cepat. Pekerja pun sudah semakin ramai. Namun begitu, biasanya makanan akan sampai dahulu sebelum air.

Jom kita lihat gambar-gambar yang sempat saya 'snap' semalam di Saba Restaurant..

Papan tanda Saba Restaurant (dalam restoran)

Pemandangan Kuala Lumpur dari tingkat atas restoran

Cili dan kuah yang boleh diambil sendiri (self service)

Puding karamel yang digemari en. suami

Mandi Lamb yang juga digemari en. suami

Tekun en. suami makan Mandi Lamb

Chicken Akdah yang digemari saya

0 comments:

Catat Ulasan

UTK LEBIH MENGENALI ANDA...TINGGALKAN COMMENT ATAU LINK ANDA.T. KASIH

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More