Ahad, 30 September 2012

KEJAYAAN PALING MANIS

INI DUNIAKU.....

Hari paling manis minggu ini....walaupun ini hari terakhir...penghujung minggu..Ahad..
hari ini SKTSG2 mengadakan sukan tahunan sekolah..mesti semua hairan kenapa hari paling manis pulak kan????? hi hi hi...PERBARISAN rumah sukan ku...rumah kuning berjaya memperoleh kejAYAan...kami dapat tempat pertama...

Tidak sia-sia segala usaha aku untuk melatih murid-murid ni...TABIK SPRING kat korang dear...CIKGU SYG SEMUA...walaupun semlm memori agak pahit TAPI hari ini segalanya dah tertebus...SYUKUR ALHAMDULILLAH..

Walaupun aku bile melatih kawad memang garang TAPI budak2 ni tak penah langsung mengeluh...alangkah gembiranya mereka..masing-masing tersenyum bangga..TAPI  sehingga sekarang pengerusi rumah sukan dan aku sendiri hairan kenapa si D ketua platun kami tak datang...agaknya ada masalah...tapi tak apa...ari selasa edisi soal siasat akan dijalankan...jeng..jeng...jeng...maklumlah esok kami cuti...jgn jeles..hi hi...

UNTUK TATAPAN SEMUA...
aku tunjukkan korang gambar2 yang sempat diambil semasa temasya sukan tadi...selamat menjamu mata :)


murid-murid aku kata rupa diorang dah mcm ahli sihir...ye ke?


teruja diorang nak masuk padang...aik masukkan sekali gambar cikgu tuan...jgn marah

ini kami posing bersama-sama maskot...termasuk muka aku tu..hi hi..kak bah & kak fara jgn marah ye...masukkan gambar korang dlm blog ni :)

wajah ketua platun pengganti yang bersemangat menerima hadiah

HERM....MEMANG HARI YANG MELETIHKAN SEMUA...
TAHUN LPS, TAHUN NI TELAH BERJAYA...
ADAKAH MUNGKIN TAHUN DEPAN????



0 comments:

Catat Ulasan

UTK LEBIH MENGENALI ANDA...TINGGALKAN COMMENT ATAU LINK ANDA.T. KASIH

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More